Youngtimer KASKO apdrošināšana
Turpinot iesākto tēmu par youngtimer spēkratu KASKO, lūdzam aizpildīt šo anketu, lai no brokera jau varētu saņemt kādu konkrētāku piedāvājumu.
www.classic-analytics.de/de/oldtimerpreise – iespējams aptuveni novērtēt sava auto cenu (vācu valodā)


E-pastā jūs saņemsiet linku uz pdf failu, kurā arī būs redzamas katras klases vērtējums.
1. klase – nevainojams transportlīdzeklis, kuram pat visrūpīgākajā pārbaudē nav konstatēti trūkumi vai defekti, tā restaurācija visos aspektos ir absolūti augstākais mūsdienu darba paraugs. Tas ir iespējams, bet prasa milzīgus finanšu ieguldījumus.
2. klase – ļoti labs, bez defektiem braucošs transportlīdzeklis oriģinālā stāvoklī vai rūpīgi atjaunots, bez trūkstošām detaļām, bet pieļaujamas nelielas lietojuma pazīmes.
3. klase – Lietots transportlīdzeklis labā stāvoklī, vidējas nolietojuma pazīmes, iespējami nelieli defekti. Pilnībā darboties spējīgs, bez rūsas un bez tūlītējiem remonta darbiem.
4. klase – lietots transportlīdzeklis ar skaidri identificējamiem defektiem, kas netraucē braukšanai vai arī ir viegli novēršami. Var būt virspusēja vai vidēja rūsa vai trūkstošas detaļas.
5. klase – restaurācijas objekts, kas nav komplektā vai ir daļēji izjaukts, ar trūkstošām detaļām, atjaunojams ar lielākiem ieguldījumiem.
2. klase – ļoti labs, bez defektiem braucošs transportlīdzeklis oriģinālā stāvoklī vai rūpīgi atjaunots, bez trūkstošām detaļām, bet pieļaujamas nelielas lietojuma pazīmes.
3. klase – Lietots transportlīdzeklis labā stāvoklī, vidējas nolietojuma pazīmes, iespējami nelieli defekti. Pilnībā darboties spējīgs, bez rūsas un bez tūlītējiem remonta darbiem.
4. klase – lietots transportlīdzeklis ar skaidri identificējamiem defektiem, kas netraucē braukšanai vai arī ir viegli novēršami. Var būt virspusēja vai vidēja rūsa vai trūkstošas detaļas.
5. klase – restaurācijas objekts, kas nav komplektā vai ir daļēji izjaukts, ar trūkstošām detaļām, atjaunojams ar lielākiem ieguldījumiem.